zondag 12 september 2010

quilten

Dit weekend 1 blok voor de geloof hoop liefde quilt in elkaar genaaid en de apliacaties opgestreken. Allen nog quilten en dan is het klaar.
This weekend i made 1 block for my Faith, Hope, Love quilt.
En ik knipte de stofjes voor het volgende Nearly Insane blok, plakte stofjes en tekende het volgende blok van de joseph coat quilt along. Morgen weer een lange auto rit en wachtkamer tijd voor de boeg, dus dan kan ik eraan lekker aan werken. I heb ook nog gewerkt aan een heel groot blok voor de quilt voor mijn moeder, dat blok hoop ik vandaag af te maken.
I have cut the fabrics for my next Nearly Insane block, glued the fabrics en prepared the next block for the DNL quilt along. Tomorrow I will spending a lot of time in the car and in a waiting room, so I have something to do than. I also worked on a huge block for the quilt for my mother, I hope to finish that block today.
En deze zijn nog van de zomervakantie Life is Beautiful blok 1 en 2
And these are still from my vacation Life is Beautiful block 1 and 2

3 opmerkingen:

  1. Je bent lekker bezig. Die Faith, Hope and Love quilt ziet er super mooi uit! Ben benieuwd naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte morgen. Je bent wel met heel veel tegelijk bezig, maar dan gaat het ook niet vervelen. Maar als ik me bedenk waar ik allemaal meebezig ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt weer een boel gedaan. Je FHL is mooi! En als je quilt van de quilt along af is dan is de Pir rn tart een leuke opvolger. Volgens mijn methode alleen een beetje appliceren.
    En wat is LIB toch ook lekker om te doen he!

    BeantwoordenVerwijderen