maandag 6 september 2010

hahahaha

7 opmerkingen:

  1. Die stof heb ik ook. Zelfs al wat uitgeknipt met een doel, maar verder ben ik nooit gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn geweldig, waar heb je die nu weer uitgehaald, ze zijn op mijn lijf geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What fun! I'm looking forward to seeing what you'll go with it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! :-))))))))
    Die gaat op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HAHA die is leuk. Hier het verhaal erbij. MADesign en ik zitten samen aan de telefoon. Zit ik onder tussen stofjes te kijken. MAD zit mij te vertellen dat ze voorlopig tot december niets gaat komen maar eerst eens iets moet afmaken. EN wat voor stofje komt er langs..... Juist.....deze. Ik ...... zowat in mijn broek van het lachen en kon zowat niet meer praten. Dus naar Marielle gemailt en heel veel lol gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, het is stof? Ik dacht er een stitchery in te zien. Had al zin om er aan te beginnen.. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen