zondag 16 mei 2010

fotoshoot / photoshoot

Vandaag een fotoshoot gehad. Mijn vader word over 2 weken 65 jaar en ter ere daarvan gingen we met alle kinderen en kleinkinderen op de foto. Mijn zusje en haar vriend hebben een mobiele fotostudio en zij maakten de foto's (lang leve de zelfontspanner, want ze moesten natuurlijk ook zelf op de foto) Ik heb nog geen foto van de hele groep 6 + 6 + 2 + 2 +1 maar al wel eentje die ikzelf heb gemaakt van mijn eigen kinderen, want wij hebben gelijk een serie laten maken van onze eigen kinderen.
Today we did a photoshoot, my dad is turning 65 in 2 weeks and as a gift we are going to give him a photo of his kids and one of his grandkids. My sister and her frined are photografers, so they did the shoot. This picture of my kids did I make myself, I am sure hers will be much better. Because I wanted a picture of our kids to, they made a lot of photo's of our kids 
Hier een foto van mijn lieve kleine zusje (ik ben 12,5 jaar ouder)
This is my little sister taking photo's (I am 12,5 years older, so she will always be my little sis)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten