donderdag 17 september 2009

kauwgomballenboom nr 2

Maandenlang was er vrijwel geen tijd om te quilten en borduren. Nu er weer tijd voor gemaakt en het 2e kauwgomballenbomenblok klaar gemaakt om te appliceren.Ik kreeg de tip om de losse delen vast te zetten met de microstitch dat scheelt veel tijd in vergelijking met rijgen en is veel handiger dan spelden. Zo raak ik geen stukjes kwijt en kan ik mijn werk de komende week overal mee naar toe nemen. Nathan heeft komende week een dyslectie onderzoek waar ik 2 uur moet wachten en de dag erna een iq test en ook daar moet ik 2 uur wachten, dus ik hoop volgende week lekker op te schieten.

1 opmerking:

  1. Wat een gezellige kleurige blokken worden dat. Ik hoop dt je je wachttijd nuttig kunt besteden, mijn ervaring is dat er altijd wel mensen zijn met kleine kinderen die rond lopen te rennen en tegen je aan botsen, dus ik neem met dat soort dingen toch ook altijd maar een boek mee.

    BeantwoordenVerwijderen