donderdag 24 september 2009

blok 53, het wachtkamer blok


Gistermiddag met nathan naar Amsterdam geweest voor dyslexie onderzoek, heel gezellig samen met de trein naar Amsterdam. De onderzoeken duurde 2,5 uur en ik zat die tijd in de wachtruimte. Gelukkig had ik mijn quiltwerkjes bij me en heb ik wat stukjes vastgezet aan de kauwgomballenboom en ik heb blok 53 het middedeel gemaakt. Vanmiddag met nathan naar Utrecht voor een IQ onderzoek (hoort bij het dyslexie onderzoek) en ook dat duurde 2,5 uur, dus weer tijd om verder te gaan. Ik heb blok 53 af (en de glossy MAMA die ik van mijn moeder kreeg uit)

2 opmerkingen:

  1. Ja, zo kan er aan een blok een herinnering kleven. Dat geeft de quilt ook weer wat extra's.
    Het is een mooi blok geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi blok marielle...
    en met zo'n verhaal...dat maakt sommige blokken zeer speciaal.

    groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen