vrijdag 23 januari 2009

WISP

WISP (work in slow progres) otewel, werk dat heel langzaam verder gaat.
Nu dit is mijn top WISP, ik denk dat ik er al 3 en een half jaar aan bezig ben, maar het einde nadert.

De prinsessenquiltHet ontwerp is van mezelf en de quilt (1 persoonsbedmaat) is helemaal met de hand gemaakt met behulp van malletjes. Op de foto is ook met logboek te zien, met het afmaken van de Bob de Bouwer quilt ben ik ermee begonnen. ik schrijf erin hoever ik ben en maak dan een afstreep schema van alles wat ik nog moet doen, vandaag dus een schema van de laatste 5 rand blokken die geknipt moesten worden. In totaal 5 x 13 stukjes.
Alle stukjes zijn nu geknipt en zitten in 5 druk en sluit zakjes, nu nog in elkaar zetten en dan de border maken en eraan zetten, sandwichen en machinaal quilten. Voor eind februari wil ik alles afhebben zodat Cathalyn eronder kan slapen.

This is my WISP Work In Slow Progres and slow I am. I don't even remember when I started making this princes quilt for my daughter Cathalyn. It must be more than 3 and a half years ago. But today I have cut the last 5 blocks a total of 5 times 13 pieces. There in 5 zip lock bags, so I can sew them together. I want to finish this before the end of februari

Zo ver was ik op 2e kerstdag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten