maandag 11 oktober 2010

makes me happy monday

Sunny sundays in october.
 







5 opmerkingen:

  1. Dat is met recht genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit! Heerlijke plek om te spelen. Ik denk dat jouw kids zich ook heel erg zullen vermaken in het speelbos in Houten.
    En over een week staat er misschien wel een lesuur struinen op het programma LOL ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zulke foto's - daar knap ik echt van op! Ik ben heel blij met je berichtje/reactie over adhd en voeding. het sterkt me in mijn gedachten, want zo zie ik het precies zo!

    Doordat we zulke spannende dingen hier meemaken ( opname zoon) heb ik niet zo trouw je blog gekeken. En het is juist zo goed om eens bij andere om de hoek te kijken. dat merk ik nu weer. Jouw blog geeft me op dit moment positieve energie. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen