maandag 2 februari 2009

Tante Turbo / I did it again

Ik ben februari goed begonnen door gelijk maar 2 WISP's af te maken op de eerste dag van de maand. 's Middags heb ik de laatste 4 kussentjes voor het poppenhuis afgemaakt en 's avonds een Japanse tas van een Birdblocks workshop 2 jaar geleden.I have started realy good this month, I have finished 2 WISP's on the first day of the month. In the afternoon I finshed the last 4 dollhouse pillows and in the evening I finished a Japanese bag I started 2 years ago during a workshop from the girls from Birdblocks

Update prinsessenquilt, vandaag weer een randblok gemaakt en aan de quilt gezet, nog maar 3 te gaan. En Tandy gaf me een super tip/idee voor de rand van de quilt, maar dat zien jullie nog wel.

Update princes quilt, today I made another block en sew it to the quilt, only 3 blocks to go.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten